مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 11:252018-01-24حوادث

قانون شهرداری ها پاسخگوی شهرها نیست/ بیمه آتش سوزی ساختمان ها اجباری شود


شهرداری منطقه 22 با اشاره به وظایف شهرداری ها در حوادث به تشریح وظایف تعریف نشده قانونی برای آتش نشان ها، خلاء قانون در اتفاقات، حدفاصل شهر و روستا، - قانون شهرداری ها پاسخگوی شهرها نیست/ بیمه آتش سوزی ساختمان ها اجباری شود شهرداری منطقه 22 با اشاره به وظایف شهرداری ها در حوادث به تشریح وظایف تعریف نشده قانونی برای آتش نشان ها، خلاء قانون در اتفاقات، حدفاصل شهر و روستا، قصور شهرداری در پلاسکو و .

پرداخت.

علی نوذرپور درگفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت ایمنی ساختمان ها و سازمان های آتش نشانی شهرداری های کشور گفت: برابر بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها یکی از وظایف شهرداری ها اتخاذ تدابیر برای حفظ شهر در مقابل سیل و حریق است.

این قانون از سال 1334 وجود داشته است.

وی افزود: در دو حادثه سیل و حریق که یکی انسانی و دیگری طبیعی است شهرداری های سراسر کشور وظیفه دارند اما در مورد سایر بلایای طبیعی همانند زلزله شهرداری های کشور وظیفه ای ندارد به جز شهرداری تهران که به موجب قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور استثنا شده و خود تهران دارای سازمان مدیریت بحران است.

بر این اساس وظایفی که دولت در سطح ملی و استانداری ها در سطح منطقه ای دارند، شهرداری تهران استثنائا در حوزه مدیریت بحران وظایفی را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون شهرداری ها پاسخگوی شهرها نیست/ بیمه آتش سوزی ساختمان ها اجباری شود

قانون شهرداری ها پاسخگوی شهرها نیست/ بیمه آتش سوزی ساختمان ها اجباری شود