مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 11:162018-01-24حوادث

آرامش شب های تهران با طرح سراسری پلیس پایتخت


رییس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح «آرامش و امنیت شبانه» در پایتخت گفت: در این عملیات، صدها مأمور پلیس از یگان های مختلف حضور داشتند.

- رییس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح آرامش و امنیت شبانه در پایتخت گفت: در این عملیات، صدها مأمور پلیس از یگان های مختلف حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس" استان تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی به اجرای طرح سراسری امنیت و آرامش پایتخت اشاره کرد و گفت: در این طرح یگان های مختلف پلیس تهران بزرگ، ازجمله پلیس راهنمایی و رانندگی، امنیت، آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس پیشگیری و .

با پشتیبانی یگان امداد در سراسر تهران کلید خورد و مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، طی عملیاتی جداگانه اقدام به برخورد با تخلفات و اقدامات مجرمانه در سراسر پایتخت کردند.

وی هدف از این طرح را ارتقای آرامش و امنیت شبانه تهران برشمرد و گفت: پلیس های تخصصی در حوزه های خود ضمن برنامه ریزی مفصل وظایف مختلفی را که بر عهده دارند به اجرا درآوردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه مأموران هر یک از پلیس های تخصصی در این طرح مشارکت داشتند، افزود: دستگیری قاچاقچیان و خرده فروش مواد مخدر، کشف مقدار مواد مخدر با به کارگیری سگ های موادیاب، جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش شب های تهران با طرح سراسری پلیس پایتخت

آرامش شب های تهران با طرح سراسری پلیس پایتخت