مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 10:552018-01-24اقتصادي

امارات ناجی تولید هواپیمای A-380s ایرباس شد


شرکت هواپیمایی امارات به تازگی سفارش 20 فروند هواپیمای ایرباس A-380s و 16 جت اضافه از همین مدل را به شرکت هواپیماسازی ایرباس داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت بیزینس اینسایدر، بیشتر از یک هفته پیش بود که شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد در صورتی که هواپیمایی امارات، تنها خریدار مدل آ-380 ایرباس، این محصول را سفارش ندهد تولید آن را متوقف خواهد کرد.

این غول هواپیماسازی همچنین گفته بود که بر سر سفارش و خرید و فروش هواپیماهای جدید آ- 380 در حال مذاکره با بزرگترین ایرلاین جهان، هواپیمایی امارات است که تاکنون به عنوان بزرگترین و مهمترین خریدار این مدل خاص از هواپیماهای ساخت ایرباس بوده است.

جان لیهی – مدیر فروش شرکت ایرباس – در این خصوص عنوان کرده بود:" ما هم اکنون در این باره با هواپیمایی امارات در حال مذاکره هستیم تا دست کم تعداد 6 فروند هواپیمای آ- 380 را حد فاصل 8 تا 10 سال آینده از ایرباس خریداری کند ".

وی همچنین تاکید کرده بود که در صورتی که این ایرلاین (امارات) سفارش جدیدی از این نوع خاص از هواپیمای غول پیکر ندهد، دلیل دیگری نمی تواند ادامه روند تولید و ساخت این هواپیمای غول پیکر را توجیه کند و طبیعی است که اگر هواپیمایی امارات سفارش این تعداد هواپیما را به ما ندهد، دلیلی برای ادامه روند تولید و ساخت این هواپیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات ناجی تولید هواپیمای A-380s ایرباس شد

امارات ناجی تولید هواپیمای A-380s ایرباس شد