مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 10:502018-01-24سياسي

بارمالی 1000 میلیاردی اجرای مصوبه پلکانی افزایش حقوق در آموزش وپرورش


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اجرای مصوبه پلکانی افزایش حقوق در آموزش وپرورش را نیازمند 1000 میلیارد تومان اعتبار دانست.

- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبرداد بارمالی 1000 میلیاردی اجرای مصوبه پلکانی افزایش حقوق در آموزش وپرورش معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اجرای مصوبه پلکانی افزایش حقوق در آموزش وپرورش را نیازمند 1000 میلیارد تومان اعتبار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الهیارترکمن با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درخصوص افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت در سال 97، اظهار کرد: از آنجایی که حقوق فرهنگیان جزو حقوق های بالای کارمندان دولت نیست، برای اجرای طرح افزایش پلکانی حقوق با توجه به برآوردهایی که انجام داده ایم، به اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان در آموزش و پروش نیاز داریم.

وی افزود: در صورت اجرای این طرح آموزش وپرورش با کسری بودجه مواجه خواهد شد؛ بنابراین لازم است تا نمایندگان مجلس هنگام تصویب بودجه اثرات این کسری بودجه در آموزش و پرورش را ببینند و تخصیص اعتبار موردنیاز در بودجه 97 برای افزایش حقوق پلکانی را در نظر بگیرند.

قابل ذکر است کمیسیون تلفیق مجلس پلکانی شدن افزایش حقوق کارمندان دولت را در سال آینده از پیشنهادات مهم این کمیسیون به منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارمالی 1000 میلیاردی اجرای مصوبه پلکانی افزایش حقوق در آموزش وپرورش

بارمالی 1000 میلیاردی اجرای مصوبه پلکانی افزایش حقوق در آموزش وپرورش