مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 10:102018-01-24فرهنگي

انتشار دو مجموعه شعر و یک رمان


رمان «تارچُفسکی» از حسین کربلایی طاهر به همراه مجموعه شعرهای «چشمانت اگر نیلی بود» از ساغر شفیعی و «رابطه برگ ها گاهی به هم می خورد» از منیره پرورش منتشر شد.

- رمان تارچُفسکی از حسین کربلایی طاهر به همراه مجموعه شعرهای چشمانت اگر نیلی بود از ساغر شفیعی و رابطه برگ ها گاهی به هم می خورد از منیره پرورش منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رمان تارچُفسکی نوشته حسین کربلایی طاهر(شاهین) در 121 صفحه با شمارگان 550 نسخه و قیمت 12هزار تومان در نشر مروارید عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب درباره نویسنده و کتاب آمده است: حسین کربلایی طاهر (شاهین) فیلم ساز و مدرس سینما، عضو آکادمی سینما و تلویزیون کانادا است و سابقه استادیاری در دانشکده فیلم دانشگاه یورک را داد.

سینمای آمریکا را در کلاس های رابین وود فقید در دانشگاه یورک آموش دیده.

برهنه تا شب (عنوان آخرین فیلم بلند) کاندیدای بهترین فیلم بلند داستانی در جشنواره بین المللی فلستاف انگلستان و منتخب در بخش بین المللی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر بود.

تألیفات او شامل این کتاب هاست: سینمای اعتراض(نشر اختران)، سینمای آخرالزمانی(نشر شورآفرین)، زندگی سگی یک مرد دقیق(مجموعه داستان کوتاه، نشر شورآفرین) و اسپیکتولاماسوس ها(رمان، نشر روان شناسی و هنر).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار دو مجموعه شعر و یک رمان

انتشار دو مجموعه شعر و یک رمان