مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 08:112018-01-24بين الملل

روزنامه لبنانی بررسی کرد آیا قدرت در عربستان منحصر به نسل بن سلمان می شود؟


روزنامه لبنانی الاخبار با بررسی عمیق تحولات در دستگاه حکومتی عربستان از پیشرفت نقشه ملک سلمان برای منحصر کردن قدرت در نسل فرزندش محمد پس از رسیدن وی به پادشاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، روزنامه لبنانی الاخبار در یادداشتی با عنوان بازسازی ساختار حکومت در عربستان و یکسره سازی انحصار قدرت در نسل بن سلمان ، ادعاهای نهاد حاکم سعودی درباره اینکه عزل و نصب های اخیر در تحکیم موقعیت فرزندان ملک سلمان به ضرر عمو زادگان خود تاثیر دارد، به طور کلی رد کرد.

در این یادداشت آمده است: مهم ترین پرسش درباره عربستان این نیست که آیا و چگونه ملک سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی به نفع فرزنش محمد از قدرت کناره گیری می کند بلکه این است که چگونه نسل محمد بن سلمان تاج و تخت سعودی را به میراث می برد.

  نویسنده اظهار داشت: بازسازی نهادهای حکومتی عربستان صرفا با هدف رسیدن امن بن سلمان به پادشاهی صورت نگرفته بلکه برای اطمینان از موروثی شدن قدرت در نسل فرزند برتر هفتیمن پادشاه عربستان است.

وی افزود: سرانجام این کشمکش شدید انتقال پادشاهی از محمد بن سلمان به فرزند ارشدش خواهد بود همان طور که معمولا در بیشتر متون قانون های اساسی در سلطنت های مطلقه یافت می شود و این فرمولی است که انتظار می رود بن سلمان پس از رسیدن به راس قدرت تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه لبنانی بررسی کرد آیا قدرت در عربستان منحصر به نسل بن سلمان می شود؟

روزنامه لبنانی بررسی کرد آیا قدرت در عربستان منحصر به نسل بن سلمان می شود؟