مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 07:202018-01-24فناوري

ادامه جنگ اوپرا با ارزهای دیجیتالی


مرورگر اینترنتی اوپرا به تازگی قابلیت جدیدی را به منظور حفاظت از اطلاعات و حساب کاربری کاربرانش از استخراج ارزهای مجازی رمزنگاری شده به نسخه اندروید و iOS خود افزوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، سه هفته پس از آنکه مرورگر اینترنتی اوپرا قابلیت محافظت از بیت کوین ماینینگ و استخراج ارز دیجیتالی رمزنگاری شده را به نسخه دسک تاپ خود افزود، حالا نوبت به نسخه اندروید این مرورگر اینترنتی رسیده است.

این مرورگر محبوب و پرطرفدار اعلام کرده که قصد دارد بدین ترتیب از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری در قالب پلت فرم ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده جلوگیری بعمل بیاورد.

نزدیک به یک ماه پیش بود که این مرورگر اینترنتی نروژی، نسخه آزمایشی یا بتاورژنی موسوم به اوپرا 50 را ارائه داد تا موجب شود هکرها و مجرمان سایبری که از طریق وب سایت ها و درگاه های این مرورگر اینترنتی به استخراج ارز دیجیتالی رمزنگاری شده بیت کوین و ارزهای مشابه اقدام می کردند، دیگر نتوانند از حساب های کاربری و دستگاه های متصل به اینترنت کاربران وارد پلت فرم های استخراج بیت کوین شده و از آنها سوءاستفاده کنند.

این قابلیت در صورتی از حساب های کاربری و اطلاعات کاربران محافظت می کند که گزینه adblocker در بخش تنظیمات این مرورگر اینترنتی فعال سازی شده باشد تا به طور خودکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جنگ اوپرا با ارزهای دیجیتالی

ادامه جنگ اوپرا با ارزهای دیجیتالی