مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 20:362018-01-23سياسي

بازگشت پیکرهای 28 شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: هم زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور پیکرهای پاک و مطهر 28 شهید تازه تفحص شده 8 سال دفاع مقدس 12 بهمن ماه از طریق مرز زمینی شلمچه وارد کشور می شوند.

- هم زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور صورت می گیردبازگشت پیکرهای 28 شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: هم زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور پیکرهای پاک و مطهر 28 شهید تازه تفحص شده 8 سال دفاع مقدس 12 بهمن ماه از طریق مرز زمینی شلمچه وارد کشور می شوند.

مجید حسین زاده ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: هم زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور پیکرهای پاک و مطهر 28 شهید تازه تفحص شده 8 سال دفاع مقدس ساعت 9 صبح 12 بهمن ماه از طریق مرز زمینی شلمچه وارد کشور می شوند.

وی افزود: آیین استقبال از شهدا در مرز شلمچه با حضور خانواده معظم شهدا ایثارگران، اقشار مختلف مردم، جمعی از مسؤولان و فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی شهرستان های آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان عنوان کرد: برگزاری مراسم استقبال از شهدا بر عهده ناحیه مقاومت بسیج آبادان است که بعدازاین مراسم پیکرهای مطهر شهدا برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پیکرهای 28 شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه

بازگشت پیکرهای 28 شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه