مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 18:502018-01-23اجتماعي

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه


"طرح جدید ترافیک فرق عمده ای با طرح قدیم ندارد، شهرداری ها به صنایع آلاینده به چشم منبع درآمد نگاه نکنند، واکنش نجفی به شکایت ناجا، پیش دانشگاهی 35 ساعته می شود، - از توزیع اعتبار 2400 میلیاردی در حوزه دارو تا 35 ساعته شدن پیش دانشگاهی بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه "طرح جدید ترافیک فرق عمده ای با طرح قدیم ندارد، شهرداری ها به صنایع آلاینده به چشم منبع درآمد نگاه نکنند، واکنش نجفی به شکایت ناجا، پیش دانشگاهی 35 ساعته می شود، توزیع اعتبار 2400 میلیاردی در حوزه دارو؛ بزودی، منابع لازم برای رفع آلودگی هوای تهران وجود دارد و یارانه مترو و اتوبوس مانند مهریه عندالمطالبه است از مهمترین عناوین خبرهای اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که طرح جدید ترافیک تهران با طرح ترافیک قدیم تفاوت عمده ای ندارد.

سردار حسین رحیمی درباره سرانجام طرح جدید ترافیک پایتخت و نظر صریح پلیس در این باره گفت: آنچه که به شما می توانم بگویم این است که طرح جدید ترافیک با طرح قدیم تفاوت عمده ای ندارد و تنها پلیس به شهرداری تهران اجازه داده است تا 20 هزار طرح روزانه بیشتر فروش داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم نبود تفاوت عمده در طرح جدید ثبت نام برای طرح ترافیک آغاز نشده است، گفت: این موضوع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه