مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 18:402018-01-23ورزشي

رای مثبت کمیسیون فرهنگی مجلس به تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال


" نمایندگان کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از باشگاه های پرسپولیس و استقلال را با حضور وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال بررسی و به آن رای مثبت دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، نشست کمیسیون فرهنگی مجلس امروز- سه شنبه- با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به منظور بررسی طرح تحقیق و تفحص از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و طرح سوال دو نماینده درخصوص پروژه های نیمه کاره ورزشی برگزار شد.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این جلسه توضیحاتی درخصوص اقدامات انجام شده برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی ارائه داد و گفت: سهم وزارت ورزش از 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده با وجود گذشت 10ماه از سال و کشمکش های بسیار ردیف های مربوطه دریافت به استان ها اختصاص یافت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اگر تخصیص های مصوب بموقع و به درستی اختصاص یابد، حدود 60 تا 70 درصد پروژه های نیمه تمام ورزشی تا پایان دولت دوازدهم تکمیل خواهند شد.

سلطانی فر با بیان اینکه حدود 4 هزار و 200 پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد در پاسخ به سوال دهمرده نماینده سیستان و بلوچستان درخصوص اقدامات انجام شده برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی، توضیح داد: طی 4 ماه گذشته به منظور رسیدگی به وضعیت پروژه های نیمه تمام است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای مثبت کمیسیون فرهنگی مجلس به تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال

رای مثبت کمیسیون فرهنگی مجلس به تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال