مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 17:262018-01-23سياسي

امکان تمرکز عناصر تروریستی در شمال سوریه وجود دارد


عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امکان تمرکز عناصر تروریستی در شمال سوریه وجود دارد، گفت: این امر بیش از آنکه سوریه را در معرض تهدید قرار دهد برای ترکیه خطرآفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدابراهیم رضایی در خصوص حوادثی که در عفرین رخ می دهد، اظهار کرد: آمریکایی ها در شمال سوریه شیطنت می کنند و آمریکایی ها تجهیز و حمایت از عناصر کردهای پ.

پ.

ک را در دستور کار خود قرار داده اند و به دنبال این هستند تا منطقه را در اختیار افرادی قرار دهند که توسط آن ها تسلیح شده اند.

وی در تشریح علت نگرانی ترکیه از تجمیع نیروهای کرد در شمال سوریه، بیان کرد: از طرف دیگر ترکیه احساس می کند این اقدام آمریکا برای در معرض تهدید قرار دادن امنیت این کشور است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه عکس العمل ترکیه تا حدودی طبیعی به نظر می رسد، افزود: ثمره اتفاقاتی که در شمال سوریه انجام می شود بیش از آنکه سوریه را در معرض تهدید قرار دهد برای ترکیه خطرآفرین است.

رضایی با بیان اینکه ترکیه به دنبال دفاع از آینده خود است ولی از آنجایی که این حملات بدون اجازه کشور سوریه است، تجاوز محسوب می شود، ادامه داد: اقدام ترکیه در شمال سوریه همانند اقداماتی است که آمریکا انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تمرکز عناصر تروریستی در شمال سوریه وجود دارد

امکان تمرکز عناصر تروریستی در شمال سوریه وجود دارد