مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 17:052018-01-23سياسي

حفاظت از تاغزارها مانند مقابله با ورود دشمن به خاک کشور است


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: حفاظت از تاغزارها برای حفظ جان مردم لازم است و کسانی که در این راه فعالیت می کنند مانند سربازان کشور در مقابل دشمن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی اصغر شبانی در حاشیه بازدید از تاغزارهای شهرستان و دیدار با 3 نیروی یگان که در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مصدوم شده بودند، اظهار کرد: کار در عرصه طبیعی خیلی سخت است و کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند سربازان گمنامی هستند که برای سلامت مردم و مبارزه با قاچاق چوب روز و شب خود را برای حفاظت از جنگل ها و بیابان ها سپری می کنند.

وی افزود: این افراد برای حفظ سلامت و جان مردم جان خود را بر کف نهاده اند و در سرما وگرما برای جلوگیری از ورود ریزگردها و طوفان شن به شهر سختی های زیادی می بینند و آران و بیدگل به دلیل وسعت تاغ زارها با کمبود نیرو مواجه است و این تعداد کم با تلاش شبانه روزی نگهبان بزرگی برای حفظ طبیعت و تاغ زارهای شهرستان هستند.

شبانی به مسئله قاچاق در تاغ زارها اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت مناطق تاغ زاری٬ گرما و خشکی شهرستان زمینه خوبی برای فعالیت قاچاقچیان چوب و زغال وجود دارد و کار کسانی که در این یگان فعالیت می کنند بسیار خطیر و بزرگ است و باید در این شغل نظم ٬ شجاعت٬ انگیزه کاری٬ پاک دستی و سعه صدر را سرلوحه فعالیت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از تاغزارها مانند مقابله با ورود دشمن به خاک کشور است

حفاظت از تاغزارها مانند مقابله با ورود دشمن به خاک کشور است