مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 15:502018-01-23سياسي

برخی از کشورهای عربی در جریان غزه شریک دزد و رفیق قافله اند


یکی از اعضای هیات امنای جمعیت دفاع از فلسطین با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی، گفت: مردم غزه نماد مقاومت و ایستادگی در برابر زور و جنایت های رژیم صهیونیستی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مظفر در هشتمین همایش غزه، نماد مقاومت که از سوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در حوزه هنری تهران برگزار شده بود، اظهار کرد: این همایش به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ایستادگی مردم غزه در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

مردم غزه در طی 22 روز دست خالی ولی با تکیه بر ایمان به خدا در برابر جنایت های رژیم نژادپرست صهیونیستی ایستادگی کردند و توانستند به موفقیت دست پیدا کنند.

وی با بیان این که حدود هشت سال از این ایستادگی می گذرد ، ادامه داد: در آن زمان رژیم صهیونیستی با حمایت برخی از کشورهای هم پیمان خود و در سکوت مجامع بین المللی مردم غزه را محاصره کرد، مورد بمباران قرار داد این در حالی بود که 80 درصد مردم غزه در آن زمان زیر فقر قرار داشتند و در پی این محاصره میلیون ها دلار خسارت به مردم غزه وارد شد و تراژدی وحشتناکی در آن منطقه رقم خورد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این که رژیم صهیونیستی در پیشبرد خواسته های خود در محاصره غزه از هیچ جنایتی فروگذار نکرد ، تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از کشورهای عربی در جریان غزه شریک دزد و رفیق قافله اند

برخی از کشورهای عربی در جریان غزه شریک دزد و رفیق قافله اند