مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 15:262018-01-23حوادث

ترفند فیوجی ها برای سرقت منازل/ دستگیری اعضای دو باند سرقت


اعضای دو باند سرقت که به تازگی در همدان شناسایی و منهدم شدند، مربوط به خارج از استان بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم برای پیشگیری از سرقت رعایت مسائل ایمنی در نگهداری از اموال به ویژه اشیای قیمتی است، اظهار کرد: طلا، جواهرات و پول نقد را نباید به صورت انبوه در منزل نگهداری کرد چراکه احتمال سرقت این گونه اموال به ویژه هنگام خالی بودن منزل بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه هنگام عزیمت به مسافرت و خالی بودن منزل برای چند روز به طور حتم باید به طور کامل راه های نفوذ سارق را سد کرد، گفت: به هنگام حضور نداشتن در منزل و عزیمت به سفر، باید به یکی از همسایگان مورد اعتماد اطلاع داد تا آنها هرگونه رفت و آمد مشکوک را به صاحب خانه و پلیس اطلاع دهند.

فرمانده نیروی انتظامی همدان با بیان اینکه برخی از اعضای طایفه فیوج به صورت خانوادگی دست به سرقت می زنند، افزود: برای نمونه، در یکی از استان های مجاور سارقان از خالی بودن یک منزل مسکونی مطلع شدند و به صورت خانوادگی وارد منزل شده و اقدام به سرقت کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از زنان سارق پس از ورود به منزل در یک حرکت عادی اقدام به آب و جاروی کوچه می کند تا عملیات انجام شود، خاطرنشان کرد: اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند فیوجی ها برای سرقت منازل/ دستگیری اعضای دو باند سرقت

ترفند فیوجی ها برای سرقت منازل/ دستگیری اعضای دو باند سرقت