مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 14:452018-01-23سياسي

پرستاران، فرشتگان بی ادعا...+فیلم


پرستار، واژه آشنایی است که ناخودآگاه هر شنونده ای را به یاد آرامش و به یاد شخصی می اندازد که در لحظات سختی، ناراحتی و ساعتی که به کمک نیاز داریم، - یاری رسانمان است؛ انسان های بی ادعایی که خالصانه کار می کنند و تمام تلاش خود را معطوف می سازند تا بیماران، دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کنند، این واژه آدمی را به یاد مفاهیم دیگری هم می اندازد، یاد شب بیداری و یاد مردان و زنان سپیدپوشی که لحظه ای لبخند از سیمایشان دور نمی شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدون تردید جامعه پرستاری، با مشکلات فراوان معیشتی، استخدامی و آموزشی دست وپنجه نرم می کند و توجه مردم و مسئولان به این مسائل، پرستاران را ازنظر روحی، تقویت کرده تا بهتر بتوانند به شغل مقدس خود بپردازند .

خبرنگاران ایسنا، به بهانه فرارسیدن روز پرستار به بیمارستان امام رضا (ع) بندرعباس رفته و به گفت وگو با تعدادی از پرستاران و بیماران این بیمارستان پرداختند .

" یکی از پرستاران بخش سی سی یو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سه سال سابقه کار پرستاری دارد و یک سال است در این بخش مشغول به کار است، در خصوص سختی های این کار، اظهار کرد : جدای از شیفت های شب، شب بیداری ها و دیگر سختی های این شغل، حس هم دردی با بیماران سختی های احساسی بسیار زیادی را برایمان ایجاد می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران، فرشتگان بی ادعا...+فیلم

پرستاران، فرشتگان بی ادعا...+فیلم