مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 14:352018-01-23پزشكي

500 پرستار نیاز شبکه بهداشت و درمان استان یزد


رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به این که نظام پرستاری رکن اصلی شبکه بهداشت است، گفت: در حال حاضر سه هزارو 300 پرستار در استان یزد مشغول ارائه خدمت به بیماران هستند.

- علی اکبر جراحی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که هر ساله سوم بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است، اظهار کرد: پرستاری از جمله مشاغل سخت بیمارستانی است که با عشق و محبت به بیماران توام شده است.

وی با اشاره به این که نظام پرستاری رکن اصلی شبکه بهداشت محسوب می شود، افزود: پرستاری حرفه ای مقدس بوده که اگر بیشتر از خدمت پزشکی نباشد کمتر نیست .

رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه با بیان این که در حال حاضر سه هزار و 300 نفر کادر پرستاری در بیمارستان های استان اعم از دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی مشغول ارائه خدمت هستند، گفت: به طور کلی 65 درصد از تعداد کل پرستاران استان یزد زن و 35 درصد مرد هستند.

وی با اشاره به این که شبکه بهداشت و درمان استان به حدود 500 نفر پرستار نیاز دارد، گفت: تکنسین اتاق عمل، پرستار بهداشت و پرستار عمومی از جمله عناوین کادر پرستاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 پرستار نیاز شبکه بهداشت و درمان استان یزد

500 پرستار نیاز شبکه بهداشت و درمان استان یزد