مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 14:252018-01-23اقتصادي

چرا پلاسکویی ها بعد از یکسال وام نگرفتند؟


در حالیکه رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی دلیل پرداخت نشدن وام 300 میلیون تومانی به کسبه آسیب دیده پلاسکو را تاخیر اتحادیه و اتاق اصناف برای معرفی آنها به بانک اعلام کرده، - رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: از بهمن پارسال معرفی پلاسکویی های آسیب دیده به بانک ها آغاز شده اما سوال است که چرا پس از یک سال وام شان را نمی گیرند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مشکلاتی که کسبه آسیب دیده پلاسکو بعد از یکسال از حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان 53 ساله ساختمان محل کسب و کارشان دارند، وعده های بسیاری است که در آن زمان از سوی مسولان به آنها داده شد و تاکنون به آنها عمل نشده است.

یکی از این وعده ها پرداخت وام 300 میلیون تومانی 18 درصدی با تنفس یک ساله و مهلت بازپرداخت سه ساله بود که به گفته مجتبی درودیان رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تا قبل از سالگرد پلاسکو تنها یک نفر توانسته بود آن هم با پیگیری های زیاد از این وام استفاده کند و اگر کسی از کسبه پلاسکو تسهیلاتی دریافت کرده خارج از شرایط مصوب هیات دولت است.

پس از این اظهارات علیرضا قیطاسی به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی، در این باره به ایسنا گفت: در این زمینه بخشنامه بانک مرکزی در بهمن ماه سال گذشته برای پرداخت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان با این شرایط به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پلاسکویی ها بعد از یکسال وام نگرفتند؟

چرا پلاسکویی ها بعد از یکسال وام نگرفتند؟