مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 13:362018-01-23ورزشي

تیم ملی دوومیدانی از جنس خراسانی/ خراسان رکورددار ملی پوش در کشور


رییس هیات دوومیدانی خراسان رضوی از حضور 13 ورزشکار خراسان رضوی در تیم ملی دوومیدانی کشورمان خبر داد.

- امیرعلی سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: پس از درخشش تیم های آقایان و بانوان خراسان رضوی در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشورمان و کسب مقام نایب قهرمانی در هر دو بخش 13 ورزشکار شایسته استان به اردوی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی تهران برگزار می شود، دعوت شدند.

وی افزود: دوومیدانی کاران خراسان رضوی در اردو های تمرینی تیم ملی در بخش های مختلف عملکرد قابل قبولی داشتند و تمام 13 نفر به ترکیب تیم ملی راه یافتند که با این تعداد ورزشکار در ترکیب تیم ملی، ما در بین استان های کشور رکوردار هستیم.

رییس هیات دوومیدانی خراسان رضوی ادامه داد: شاهین مهردلان توانست در اردوی تیم ملی رکورد پرتاب وزنه ایران را 7 سانتی متر ارتقا داده، با رکورد 19.

52 عملکرد بسیار خوبی در اردوی تیم ملی داشت، همچنین برخی از ورزشکاران ما در چند ماده عضو تیم ملی خواهند بود که نشان از توانایی ورزشکاران استان دارد.

سعادتمند خاطرنشان کرد: فائزه نسایی در امدادی به همراه حمیده اسماعیل نژاد در دوی 60 متر، تکتم دستاربندان و ساجده فانی در دوی 800 متر، جمیله سیفی در 60 متر با مانع،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی دوومیدانی از جنس خراسانی/ خراسان رکورددار ملی پوش در کشور

تیم ملی دوومیدانی از جنس خراسانی/ خراسان رکورددار ملی پوش در کشور