مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 13:262018-01-23سياسي

نوبخت در واکنش به سخنان اکبری: تصور می کردیم کمیسیون کشاورزی از دولت تشکر کند


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به سخنان رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بنده فکر می کردم با پرداخت 11 هزار و 500 میلیارد تومانی برای خرید تضمینی گندم که تا پایان آبان ماه انجام دادیم، - کمیسیون کشاورزی از ما تشکر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی "، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در نوبت دوم سخنان خود در نشست علنی امروز مجلس و در پاسخ به سخنان روسای کمیسیون های مجلس با اشاره به جمع بندی چندگانه نایب رییس مجلس از سخنان روسای کمیسیون ها گفت: نظرات دیوان محاسبات را قابل قبول می دانیم اما قصدمان از گزارش بودجه میزان قدرت پیش بینی دولت از منابع و مصارف بود که اگر بیش از آن پیش بینی، اضافه شود تخصیص نمی یابد.

وی ادامه داد: رییس مرکز پژوهش های مجلس به درستی بیان کرد که بودجه 96 دولت در بدترین شرایط 300 هزار میلیارد تومان از 309 هزار میلیارد تومان را تخصیص داده است و این به معنی تحقق 97 درصد درآمد پیش بینی شده است.

نوبخت با اشاره به انتقادات متعدد روسای کمیسیون ها از انتشار اوراق مالی و پرداخت آن به پیمانکاران و دستگاه های اجرایی گفت: برای نمایندگان تشریح می کنم اگر بخواهید، اوراق مالی را کنار می گذاریم اما دولت به جای آنکه اجازه دهد نقدینگی سرگردان به بازارهای ارزی، پولی و مسکن برود، با اجرای مصوبه مجلس در بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت در واکنش به سخنان اکبری: تصور می کردیم کمیسیون کشاورزی از دولت تشکر کند

نوبخت در واکنش به سخنان اکبری: تصور می کردیم کمیسیون کشاورزی از دولت تشکر کند