مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 12:252018-01-23فرهنگي

پنجمین روز جشنواره ی تئاتر فجر تحت تاثیر واکنش ها به یک حذف


پنجمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر اگرچه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود، اما حذف نمایش «روز عقیم» حسین کیانی و منتفی شدن اجرای آن پررنگ ترین حاشیه جشنواره را رقم زد.

- پنجمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر اگرچه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود، اما حذف نمایش روز عقیم حسین کیانی و منتفی شدن اجرای آن پررنگ ترین حاشیه جشنواره را رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره تئاتر فجر در دوم بهمن ماه با اعلام رسمی حذف نمایش روز عقیم به کارگردانی حسین کیانی شروع شد.

این نمایش طبق نظر شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی به دلیل اینکه نکات اصلاحی را در کار اعمال نکرده بود، مجوز اجرا نگرفت.

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی نیز در توضیح این اتفاق بیان کرد، پس از آنکه یک شب مانده به اجرا به همراه دبیر جشنواره و یکی از اعضای شورای نظارت به دیدن نمایش رفته، تصمیم گرفته است که روز عقیم به دلیل رعایت نکردن موارد اصلاحی از جشنواره حذف شود.

نکته قابل تامل دراین باره این است که با توجه به مضمون و داستان نمایش روز عقیم ، شفیعی چند ماه پیش مجوز اجرای همین نمایش را در تماشاخانه باران صادر کرده بود و با وجود انتقادات و برخی فشارهایی هم که وجود داشت، آن را در زمان اجرای عمومی توقیف نکرد ولی بنا به دلایلی که توضیح دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین روز جشنواره ی تئاتر فجر تحت تاثیر واکنش ها به یک حذف

پنجمین روز جشنواره ی تئاتر فجر تحت تاثیر واکنش ها به یک حذف