مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 11:512018-01-23بين الملل

اتحادیه آفریقا درباره شکنجه مهاجران سودانی در لیبی تحقیق می کند


دولت وفاق ملی لیبی تأکید کرد که عاملان ارتکاب جنایت علیه مهاجران آفریقایی را تحت تعقیب قرار داده و آنها را به دادگاه ارجاع خواهد داد.

- در این بیانیه آمده است که دستوراتی از سوی شورای ریاستی برای اجرای تحقیقات درباره هر گونه رفتارهای وحشیانه با مهاجران آفریقایی صادر شده است.

وزارت خارجه لیبی همچنین نهادهای امنیتی و قضایی کشور را به اتخاذ تمامی تدابیر جهت اجرای تحقیقات درباره تجاوزات صورت گرفته و ارجاع عاملان آن به دادگاه فراخواند.

اتحادیه آفریقا نیز اعلام کرد که تحقیقاتی درباره فیلمی که در رابطه با شکنجه اتباع سودانی در لیبی منتشر شده است، اجرا خواهد کرد.

امیره الفاضل رییس کمیته امور اجتماعی این اتحادیه گفت که فیلم مربوط به شکنجه سودانی ها در لیبی جدید است و تحقیقاتی در این باره انجام خواهد شد.

برخی فعالان در شبکه های اجتماعی یک فیلم ویدیویی از شکنجه مهاجران سودانی و یک فایل صوتی از مکالمه تلفنی بین خواهر یکی از ربوده شدگان با یک نفر که گمان می رود سرکرده آدم ربایان است، منتشر کردند که نشان می دهد عاملان آدم ربایی مقدار زیادی پول برای آزاد کردن این تبعه سودانی درخواست کرده و تهدید می کنند که در صورت عدم پرداخت این مبلغ برادرش را باز هم شکنجه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه آفریقا درباره شکنجه مهاجران سودانی در لیبی تحقیق می کند

اتحادیه آفریقا درباره شکنجه مهاجران سودانی در لیبی تحقیق می کند