مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 11:252018-01-23بين الملل

اقدام موهن مقام های اسراییلی علیه خبرنگار فنلاندی


مقام های رژیم صهیونیستی در اقدامی توهین آمیز به یک خبرنگار زن فنلاندی که پدرش فلسطینی است گفتند برای آنکه بتواند یک رخداد خبری مربوط به سفر مایک پنس به اراضی اشغالی را پوشش دهد باید مورد بازرسی بدنی همراه با برهنگی قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، به دنبال این اقدام توهین آمیز یک سازمان حامی حقوق رسانه در اسراییل به نام انجمن مطبوعات خارجی اعلام کرد: این خبرنگار که متعلق به یک رسانه دولتی فنلاند بوده و مجوزهای دفتر مطبوعات دولت را داشته است گزارش کرده که مقام های اسراییل او را پشت یک پرده در دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برده اند و در آنجا از او بازجویی کرده و سپس بعد از آنکه بازرسی بدنی ابتدایی از او به عمل آمد از او درخواست کردند که برهنه شود.

ظاهرا این خبرنگار این درخواست را رد کرده و به این ترتیب مقام های اسراییل نگذاشتند که او به پوشش خبری سفر مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی بپردازد.

انجمن مطبوعات خارجی در بیانیه ای گفت: متاسفانه این اولین بار نیست که مقام های اسراییلی دست به آنچه که از نظر ما یک طبقه بندی قومیتی آشکار است زده و بدون هیچ ضرورتی خبرنگاران را اذیت و آزار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام موهن مقام های اسراییلی علیه خبرنگار فنلاندی

اقدام موهن مقام های اسراییلی علیه خبرنگار فنلاندی