مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 11:212018-01-23سياسي

رضایی کوچی در نشست علنی مجلس: نگاه صرفاً مقاوم سازی نیاز به مسکن را تأمین نمی کند


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیمانکاران راه های روستایی امکان استفاده از اسناد خزانه اسلامی را ندارند، گفت: نگاه دولت به مسکن عمدتاً مقاوم سازی است در حالیکه ما سالانه 600 هزار واحد مسکن جدید نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس"، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه 3 بهمن پارلمان و پس از قرائت گزارش رییس سازمان برنامه و بودجه درباره عملکرد 8 ماهه بودجه سال 96 گفت: از مجموع اعتبارات وزارت راه و شهرسازی صرفاً 25 درصد پرداخت شده است.

وی با ذکر اینکه 70 درصد بودجه بخش عمرانی کشور به صورت اسناد خزانه اسلامی تخصیص داده شده است آن را موجب ایجاد مشکل خواند و اظهارداشت: پیمانکار ما باید این اسناد را به نقدینگی تبدیل کند در نتیجه قدرت مانور او کاهش می یابد و دولت باید مدل دیگری را برای تأمین بودجه وزارت راه پیشنهاد دهد چرا که این روش کشور را با بن بست مواجه می کند.

رضایی کوچی با یادآوری فرسوده بودن عمده راه های روستایی کشور گفت: پیمانکاران راه های روستایی امکان استفاده از اسناد خزانه اسلامی را ندارند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: نگاه دولت در حوزه مسکن عمدتاً مقاوم سازی است اما مقاوم سازی با تولید مسکن تفاوت دارد و ما سالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی کوچی در نشست علنی مجلس: نگاه صرفاً مقاوم سازی نیاز به مسکن را تأمین نمی کند

رضایی کوچی در نشست علنی مجلس: نگاه صرفاً مقاوم سازی نیاز به مسکن را تأمین نمی کند