مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 10:562018-01-23سياسي

زاهدی در نشست علنی مجلس: 0.5 درصد بودجه پژوهش کشور محقق شده است


رییس کمیسیون آموزش با اشاره به اینکه صرفا 13 درصد بوده کمکی به فعالیت های آموزش و پرورش مدارس پرداخت شده است، گفت: فقط 0.

5 درصد بودجه پژوهش کشور محقق شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس"، محمدمهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه سوم بهمن پارلمان و پس از ارائه گزارش رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس دیوان محاسبات، رییس مرکز پژوهش های مجلس و نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه 96 از عملکرد 8 ماهه و 9 ماهه این بودجه گفت: سرانه دانش آموزی صرفا 11 درصد پرداخت شده است و این یعنی مسئولان مدارس نمی توانند هزینه های آب و برق مدارس را پرداخت کنند و درنتیجه به اولیای دانش آموزان فشار می آورد.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه عدم اختصاص بودجه دانش آموزی ، تغذیه رایگان در مدارس نداریم .

زاهدی در ادامه گفت: در ردیف کمک به فعالیت های آموزشی و پرورشی صرفا سیزده درصد بودجه مصوب ابلاغ شده است که سبب شده به واسطه عدم پرداخت کمک به ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی بسیاری از دانش آموزان نتوانند به مدرسه بروند.

وی با ذکر اینکه سرجمع 9 هزار میلیارد تومان تعهد برای بخش آموزش و پرورش در سال جدید وجود دارد اظهار داشت: در حوزه آموزش عالی 74 درصد پرداخت شده است که نسبتا خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی در نشست علنی مجلس: 0.5 درصد بودجه پژوهش کشور محقق شده است

زاهدی در نشست علنی مجلس: 0.5 درصد بودجه پژوهش کشور محقق شده است