مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 10:412018-01-23دانش

پیام تبریک فرهاد رهبر به مناسبت روز پرستار


رییس دانشگاه آزاد با صدور پیامی میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام فرهاد رهبر آمده است: پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت باسعادت بانوی شکیبایی، استقامت و شجاعت حضرت زینب کبری(س)، پیام رسان واقعه عاشورا و روز پرستار را به مردم شریف ایران، عاشقان ائمه اطهار و جامعه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

بی تردید پرستاران اسوه های عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی هستند که در شرایط طاقت فرسای کاری با روحیه ای برگرفته از ویژگی های والای بانوی استقامت و شکیبایی، تلاش می کنند آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند و امید به زندگی را به آنان بازگردانند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: مایه خرسندی است که دانشگاه آزاد اسلامی نیز در زمینه آموزش جامعه پرستاری متعهد و اخلاق مدار مبادرت ورزیده و در بخش ارائه خدمات به بیماران نیز حضوری مثمرثمر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک فرهاد رهبر به مناسبت روز پرستار

پیام تبریک فرهاد رهبر به مناسبت روز پرستار