مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 10:362018-01-23سياسي

2700 محله بافت فرسوده در کشور شناسایی شده است


مشاور شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی ایران گفت: در راستای بهسازی بافت های فرسوده تاکنون 2700 محله دارای بافت فرسوده و نیاز به بهسازی شناسایی شده است.

- محمدعلی طالبی، در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر بردسکن در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن، اظهار کرد: ستاد بازآفرینی در کشور تشکیل شده و در استان ها هم به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرماندار و دبیری شهردار آن شهر تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در جلسه هیات دولت مصوب شده است با هدف احیای فضاهای فرسوده و بازآفرینی بافت های پنجگانه اقدام شود که این مهم تعامل بین دستگاهی را هم طلب می کند.

طالبی از شناسایی 2700 محله فرسوده و نیاز به بازآفرینی در کشور خبر داد و اظهار داشت: در نظر است سالیانه با باز آفرینی 270 محله در کشور در یک فرایند 10 ساله تمامی محلات فرسوده بازآفرین و بهسازی شود.

وی از تشکیل ستاد بازافرینی در بعضی از شهرهای کشور و استان خراسان از جمله شهرهای تربت جام، سبزوار، تربت حیدریه و کاشمر خبر داد و افزود: در شهرداری ها باید با تشکیل اتاق فکر زمینه توسعه عمران و آبادی شهر مطرح شده و با پشتیبانی همه ادارات و به ویژه حمایت فرماندار درراستای توسعه شهری شهرها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 محله بافت فرسوده در کشور شناسایی شده است

2700 محله بافت فرسوده در کشور شناسایی شده است