مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 10:052018-01-23بين الملل

آلمان به حکم اعدام برای یک زن داعشی آلمانی اعتراض کرد


در پی صدور حکم اعدام برای یک تبعه آلمانی در عراق که عضو داعش بوده است، رسانه های آلمانی گزارش داده اند که سفارت آلمان رسما به وزارت خارجه عراق در خصوص این حکم اعتراض کرده است.

مهر نوشت: سفارت آلمان در بغداد با اعلام اعتراض رسمی به وزارت خارجه عراق، به حکم اعدام برای یک تبعه آلمانی که در عضویت داعش بوده است واکنش نشان داد.

رسانه های آلمانی گزارش داده اند که وزارت خارجه آلمان از ابتدای هفته جاری از این حکم مطلع بوده است، اما هنوز دولت آلمان واکنش رسمی نسبت به این خبر نداشته است.

عراق چند روز پیش لمیاء ک یک عضو گروهک تروریستی داعش را که تابعیت آلمانی هم دارد به اعدام محکوم کرد، این زن داعشی به همراه دخترش به سوریه سفر کرده بود تا به عضویت گروهک تروریستی داعش در آید.

بر اساس این خبر، دولت آلمان از صدور حکم اعدام برای او شوکه شده است و وزارت خارجه آلمان پیشتر به صورت رسمی از دولت عراق خواسته بود تا تروریست های زن آلمانی را بعد از صدور حکم حبس به دولت آلمان تحویل دهد.

اما دولت عراق این بار برای این عضو گروهک تروریستی داعش که متهم به همکاری با عناصر داعش بر ضد نیروهای ارتش عراق بوده است و به همراه 4 زن آلمانی دیگر بعد از آزادسازی موصل بازداشت شده حکم اعدام صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان به حکم اعدام برای یک زن داعشی آلمانی اعتراض کرد

آلمان به حکم اعدام برای یک زن داعشی آلمانی اعتراض کرد