مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 09:402018-01-23سياسي

ایجاد اشتغال پایدار رویکرد اصلی دولت در حوزه زنان است


معاون رییس جمهور با اشاره به رویکردهای دولت در توسعه بیش از پیش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، گفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت در امور زنان بحث ایجاد اشتغال پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در جریان سفر خود به یزد با حضور در نشست فعالان و فرهیختگان حوزه زنان و خانواده استان ، با اشاره به ظرفیت های اجتماعی خوب در استان یزد، اظهارکرد: دولت دوازدهم برای پیشرفت و بهبود شاخص های اجتماعی کشور در تمام حوزه ها برنامه های مشخص تدوین کرده است.

وی با بیان این که برنامه ششم توسعه دستور کار مشخصی در حوزه اجتماعی و دیگر زمینه های مدیریتی مشخص کرده است، افزود: رسیدن به اهداف عالی دولت در حوزه های مختلف مستلزم همکاری و حضور پرشور بخش خصوصی است.

معاون رییس جمهور در امور زنان گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی از سوی بخش خصوصی در کنار دولت شاخص پیشرفت و پویایی هر جامعه است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که از دولت یازدهم به بعد فضای اجتماعی و بازی برای ارائه پیشنهادات و حضور پرشور بخش غیردولتی ایجاد شده است، تصریح کرد: بخش خصوصی مختلف ارکان اصلی کشور در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را تشکیل می دهند.

وی در ادامه تأکید کرد: مردم باید در تمام امور، برنامه ریزی، اجرا و نتیجه گیری برنامه های مختلف دولت حضور فعال داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار رویکرد اصلی دولت در حوزه زنان است

ایجاد اشتغال پایدار رویکرد اصلی دولت در حوزه زنان است