مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 04:102018-01-23ورزشي

سرمربی تیم ملی شمشیربازی: عابدینی به روزهای خوبش باز می گردد


سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با اشاره به شرایط خوب سابریست های ایران پیش از آغاز جام جهانی ایتالیا، گفت: فرزند دوم عابدینی به دنیا آمد و در اردوی گرجستان به او مرخصی دادیم.

- سرمربی تیم ملی شمشیربازی: عابدینی به روزهای خوبش باز می گردد سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با اشاره به شرایط خوب سابریست های ایران پیش از آغاز جام جهانی ایتالیا، گفت: فرزند دوم عابدینی به دنیا آمد و در اردوی گرجستان به او مرخصی دادیم.

پیمان فخری در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری اردوی مشترک تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران، با تیم ملی گرجستان پیش از آغاز رقابت های جام جهانی ایتالیا، اظهار کرد: تیم ملی گرجستان در اسلحه سابر در جایگاه نهم رنکینگ جهانی قراردارد و جزء تیم های قدرتمند جهان به حساب می آید.

همچنین شمشیربازی به نام بازلاذره در ترکیب این تیم حضور دارد که جزو بهترین های دنیا است و در کارنامه اش چندین مدال جهانی را دارد.

در رقابت های ست لایت کشورهای ترکیه و هنگ کنگ هم اضافه می شوند و تقریبا این مسابقات جنبه تدارکاتی برای جام جهانی ایتالیا دارد.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در خصوص عدم حضور مجتبی عابدینی در بین چهار نفر دعوت شده برای رقابت های گرجستان، اظهار کرد: با توجه به این که فرزند دوم مجتبی عابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی شمشیربازی: عابدینی به روزهای خوبش باز می گردد

سرمربی تیم ملی شمشیربازی: عابدینی به روزهای خوبش باز می گردد