مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 22:302018-01-22سياسي

امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه داری دست بردارند


رییس جمهور با بیان اینکه از آغاز دولت یازدهم به دستگاه ها دستور دادم مدیریت بنگاهها را واگذار کنند،تصریح کرد: امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه داری دست بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین روحانی در گفت وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم در دولت دوازدهم با تاکید بر اینکه امیدوارم در این گفت وگو سوالاتی مطرح شود که به ابهامات و پرسش های مردم پاسخ داده شود در واکنش به پرسشی در زمینه علت وقوع سانحه سانچی اظهار کرد: این حادثه بسیار تلخ بود و منجر شد که ما 32 عزیز متخصص مان را از دست بدهیم و این برای ما بسیار تاسف برانگیز بود.

من ساعاتی بعد از وقوع حادثه از آن مطلع شدم که نفتکش سانچی با یک کشتی چینی برخورد کرده است ، همان وقت با مسوولان صحبت کردم و فردای آن روز کمیته ای متشکل از وزارت خارجه، وزارت نفت، وزارت راه و شهرسازی و وزارت کار به دلیل خاصی مسئولیت این امر را به عهده گرفت.

وی افزود: وزارت خارجه مسوولیت برقراری ارتباط با مسوولان چینی و کشورهای اطراف را داشت تا کار امدادی انجام شود ، همه امید ما این بود که آن عزیزان را نجات دهیم اما با وقوع انفجارهایی در نفتکش این امید ما کاسته شد اما علی رغم امید کمی که داشتیم، تمام تلاشمان را برای آنها انجام دادیم و حتی قبل از اینکه تیمی از وزارت کار به چین برود، دو تیم از شرکت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه داری دست بردارند

امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه داری دست بردارند