مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 21:102018-01-22اقتصادي

پیش بینی کاهش قیمت ارز در روزهای آینده


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای رصد تحولات بازار ارز گفت: پیش بینی می شود، قیمت ارز در روزهای آینده کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدرضا پورابراهیمی داورانی درخصوص حضور وزرای اقتصاد و صنعت و رییس کل بانک مرکزی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: به دلیل اهمیت مسائل ارزی، این نشست امروز با حضور کرباسیان، سیف و شریعتمداری در کمیسیون اقتصادی برگزار شد و هدف آن بررسی آخرین وضعیت مسائل ارزی کشور از زبان مسئولان ارشد دولت بود.

نگرانی خاصی برای ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضای ارز وجود نداردرییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست رییس کل بانک مرکزی گزارشی از وضعیت نظام بانکی کشور و مسائل بازار ارز ارائه کرد که براساس این گزارش نگرانی خاصی برای ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضای ارز وجود ندارد.

قیمت ارز در حال حاضر واقعی نیستپورابراهیمی تصریح کرد: تقاضای کاذب ارز در مدت اخیر باعث افزایش نرخ ارزش شده که البته نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز معتقد بودند قیمت ارز در حال حاضر واقعی نیست و به دلیل تقاضای کاذب در بازار است و در این راستا بانک مرکزی را مکلف کردند که با اقدامات موثر زمینه ایجاد شفافیت در بازار را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش قیمت ارز در روزهای آینده

پیش بینی کاهش قیمت ارز در روزهای آینده