مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 18:302018-01-22فرهنگي

اعلام زمان نهایی برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد


مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد، در تاریخ پنجم اسفند سال 1396، در سالن همایش های صدا و سیما، برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، خسرو رفیعی دبیر اجرایی و عضو هیات داوران جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد"، با اعلام این خبر گفت: پس از جمع بندی آرای داوران و انتخاب آثار برتر در مرحله نهایی، مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ پنجم اسفند 1396، با حضور مسئولان سازمان محیط زیست، انجمن اهدای عضو ایرانیان، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، واحد اهدای عضو بیمارستان مسیح دانشوری، مدیران این بانک، جمعی از هنرمندان کشور، شرکت کنندگان در جشنواره و علاقه مندان برگزار می شود.

وی در خصوص آمار نهایی آثار ارسالی به دبیرخانه افزود: در مجموع یک هزار و 333 اثر متشکل از 603 فیلم در خصوص محور تکریم خانواده و حقوق اجتماعی، 431 فیلم در خصوص محور حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و 299 فیلم در محور اهدای عضو، همچنین 918 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که هر کدام به طور کامل توسط هیات انتخاب بازبینی و بررسی شده و آثار برگزیده در مرحله نهایی داوری انتخاب شدند.

رفیعی بیان کرد: به همه عزیزان شرکت کننده که اثر آنها در ارزیابی اول داوری پذیرفته شده ، تندیسِ حضور در جشنواره و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان نهایی برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد

اعلام زمان نهایی برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد