مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 16:552018-01-22ورزشي

18 کشور برای قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در تبریز ثبت نام کردند


18 کشور برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر سال 2018 آسیا که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می شود، ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 سال آسیا از هشتم تا پانزدهم تیرماه سال آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می شود.

در مهلت ثبت نام تیم های شرکت کننده 18 کشور برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که مسابقات با حضور 16 تیم برگزار می شود و کنفدراسیون والیبال آسیا در نیمه اول بهمن ماه درباره تیم های شرکت کننده تصمیم گیری می کند.

هنگ کنگ، قزاقستان، ایران، چین تایپه، تایلند، نیوزلند، مالزی، سریلانکا، کره جنوبی، قطر، ترکمنستان، پاکستان، چین، ژاپن، استرالیا، ازبکستان، هند و عمان 18 کشور ثبت نام کننده برای حضور در این رقابت ها هستند.

والیبال نوجوانان ایران با هفت قهرمانی در قاره کهن آسیا که شش عنوان آن از سال 2005 تا 2014 به صورت متوالی به دست آمده است، عنوان پرافتخارترین کشور رقابت های قهرمانی آسیا را در پرونده کاری دارد و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دوازدهمین حضور خود در این رقابت ها، به دنبال کسب هفتمین قهرمانی در تبریز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 کشور برای قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در تبریز ثبت نام کردند

18 کشور برای قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در تبریز ثبت نام کردند