مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 16:312018-01-22سياسي

دعوت احمد توکلی برای حضور در یک جشنواره


جشنواره گزارشگران برتر شفافیت و عدالت روز سه شنبه با حضور فعالان رسانه ای و نماینده های مجلس و اساتید و کارشناسان این حوزه در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

- احمد توکلی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس" ضمن اعلام خبر برگزاری جشنواره گزارشگران برتر شفافیت و عدالت در روز سه شنبه سوم بهمن گفت: از همه شما دعوت می کنم در این جشنواره کنار هم جمع شویم که امنیت روانی و اعتماد مردم در مبارزه من و شما با فساد است.

رییس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت بابیان اینکه جشنواره گزارشگران برتر شفافیت و عدالت گامی در جهت تکریم و تعظیم نقش خبرنگاران و رسانه ها در اعتلای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر است تأکید کرد: مبارزه با فساد لوازمی دارد که آزادی رسانه ای و در کنار آن تعهد خبرنگاری از مهم ترین آن هاست.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با پیشنهاد برادر گرامی مهندس عباس عبدی در فروردین ماه 96 و پی گیری و اجرای دیده بان شفافیت و عدالت کلید خورد و ان شاءالله تلاش می کنیم همه ساله آن را تکرار کنیم.

هدف نیز تقدیر از خبرنگاران و روزنامه نگارانی است که در یک دوره مشخص در زمینه های مبارزه با مفاسد اقتصادی، دفاع از حقوق شهروندی و عدالت خواهی فعالیت و برای شفافیت در رفتار حاکمیت تلاش داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت احمد توکلی برای حضور در یک جشنواره

دعوت احمد توکلی برای حضور در یک جشنواره