مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 15:562018-01-22سياسي

نشست اقتصاد اسلامی با تأکید بر مالی و بانکداری اسلامی برگزار می شود


دبیر علمی و رییس دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی گفت: دومین نشست منتخبی از اساتید علوم انسانی اسلامی ویژه اقتصاد اسلامی با تأکید بر مالی و بانکداری اسلامی، - پنجم بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، دکتر عطاء الله رفیعی آتانی، دبیر علمی و رییس دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی ضمن بیان این خبر گفت: دومین نشست منتخبی از اساتید علوم انسانی اسلامی ویژه اقتصاد اسلامی با تأکید بر مالی و بانکداری اسلامی پنجم بهمن ماه در مشهد مقدس و در محل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست اساتید و صاحبنظران برجسته اقتصاد اسلامی به ارائه مقاله خواهند پرداخت و دیدگاه های خود را در قالب مقاله ارائه خواهند کرد که عبارتند از: آیت الله حسن آقانظری، عضو هیئت علمی و رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با موضوع بررسی عوامل بالا بودن نرخ سود بانکی و راه های کاهش آن ؛ دکتر ایرج توتونچیان، استاد دانشگاه الزهرا(س) با موضوع آسیب شناسی نظام تأمین مالی اسلامی: به کجا چنین شتابان؟ چند پیشنهاد ایجابی و سلبی ؛ حجت الاسلام سید عباس موسویان، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با موضوع روش تحقیق طراحی نهادها و ابزارهای مالی اسلامی (مختار) ؛ دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اقتصاد اسلامی با تأکید بر مالی و بانکداری اسلامی برگزار می شود

نشست اقتصاد اسلامی با تأکید بر مالی و بانکداری اسلامی برگزار می شود