مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 13:062018-01-22سياسي

شرکت گسترده نویسندگان خارجی در همایش کتاب سال حوزه


امسال 147 نویسنده خارجی از کشورهای مختلف در همایش کتاب سال حوزه شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین میرمعزی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به برنامه های معاونت پژوهش حوزه علمیه اظهار کرد: این معاونت در دوره جدید طرح های مختلفی همچون نظام آموزش پژوهش محور را اجرا کرده است، به دنبال نظام آموزشی هستیم که محور آن پژوهش باشد.

وی ادامه داد: طرح شناسایی پژوهشگران حوزه و رتبه بندی آن ها را می خواهیم اجرا کنیم، همچنین شوراهای مشورتی متعددی همچون شورای پژوهش را نهادینه کردیم و این شوراها از صاحب نظران تشکیل شده است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه افزود: 186 نهاد پژوهشی در حوزه داریم و نمایندگان این نهادها در شورایی برای هماهنگی و هم افزایی نهادهای پژوهشی حضور پیدا می کنند، همچنین آیین نامه ها و دستورالعمل هایی را برای برگزاری کرسی های آزاداندیشی تهیه کردیم و به دنبال برگزاری این کرسی ها در مراکز حوزوی هستیم.

میرمعزی همایش کتاب سال حوزه را جزء مهم ترین برنامه های معاونت پژوهش حوزه دانست و تصریح کرد: امسال علاوه بر کتاب، مقالات پژوهشی را وارد همایش کردیم، امسال 965 کتاب و پایان نامه و 133 مقاله علمی پژوهشی به همایش کتاب سال حوزه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گسترده نویسندگان خارجی در همایش کتاب سال حوزه

شرکت گسترده نویسندگان خارجی در همایش کتاب سال حوزه