مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 12:002018-01-22سياسي

برجام منجی مالی ایران در حادثه سانچی


اگر برجام نبود اکنون ایران نه تنها متحمل خسارات جانی و انسانی متاثر از حادثه سانجی می شد بلکه میلیون ها دلار خسارت ناشی از سوختن میعانات گازی و از دست رفتن نفت کش متعلق به کشوری دیگر را نیز در کنار از دست رفتن اعتبار بین المللی اش در دنیا می پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس هشتمین گزارش سه ماهه اجرای برجام که از سوی وزارت امور خارجه در اجرای تبصره 1 قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام تهیه و به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارایه شده، آمده است: پوشش P&I کشتی سانچی متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران که اخیرا در برخورد با کشتی چینی دچار حادثه شده است، توسط کلوپ بین المللی Steamship از اعضای کلوپ IG صادر شده است که در نتیجه مسئولیت پرداخت خسارت تحت پوشش (Protection and Indemnity (P&I کلوپ های بین المللی (با مشخص شدن مقصر حادثه) خواهد بود.

51 فروند از 73 فروند شناورهای ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران و تعداد 64 فروند از 137 فروند شناورهای ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت های تابعه موفق به دریافت پوشش بیمه ای از کلوپ های بین المللی IG شدند.

در سال 18 - 2017 نیز تعداد 11 فروند از 72 فروند شناورهای شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش کلوپ های بین المللی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام منجی مالی ایران در حادثه سانچی

برجام منجی مالی ایران در حادثه سانچی