مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 11:402018-01-22بين الملل

عباس می خواهد اتحادیه اروپا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در دیدارش با مقام های اتحادیه اروپا در بروکسل به دنبال جلب حمایت این اتحادیه از فلسطین در مقابل آمریکا و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین توسط این اتحادیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه گفت، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به اتحادیه اروپا تاکید می کند تا به صورت رسمی کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند که پاسخی به تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل محسوب می شود.

المالکی در ادامه مصاحبه خود گفت، محمود عباس که این اقدام ترامپ را "سیلی قرن" توصیف کرده بود، قرار است امروز بار دیگر بر تعهداتش به روند صلح در خاورمیانه تاکید کند.

رهبر 82 ساله تشکیلات خودگردان فلسطین قرار است با فدریکا موگرینی، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجی 28 کشور عضو این اتحادیه در حاشیه نشست ماهانه آنها دیدار کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل ماه گذشته میلادی دیدار مشابهی را داشت.

المالکی در ادامه گفت: از زمان اعلام تصمیم ترامپ در به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت اسراییل قوانین بازی تغییر کرده و عباس انتظار دارد وزرای خارجی اتحادیه اروپا کشور فلسطین را به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس می خواهد اتحادیه اروپا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد

عباس می خواهد اتحادیه اروپا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد