مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 11:362018-01-22سياسي

با دستور رییس جمهور کلانتری و حجتی عازم خوزستان می شوند


با دستور روحانی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به همراهی وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری فوری طرح های اخیر و کوتاه مدت دولت در زمینه مبارزه با ریزگردها راهی استان خوزستان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور صبح امروز در جلسه ویژه بررسی وضعیت آلودگی هوا و مشکل ریزگردها در بخش هایی از مناطق جنوب غربی کشور، ضمن اخذ گزارش آخرین اقدامات انجام شده دستور داد کلانتری و مهندس حجتی امروز برای نظارت بیشتر و پیگیری فوری طرحها و برنامه های دولت عازم این مناطق شوند.

رییس جمهور در جلسات اخیر هیات وزیران ضمن بررسی آخرین وضعیت و علل توسعه ریزگردها و آلودگی هوا در بخش هایی از کشور، دستور داده بود علاوه بر برنامه های دراز مدت، اقدامات عاجل و کوتاه مدتی برای مدیریت و کاهش آلودگی محیط زیست در مناطق یاد شده انجام شوند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر جهاد کشاورزی همچنین موظف شدند گزارش اقدامات و هر گونه موانع احتمالی را به روحانی ارائه دهند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a3sak6 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستور رییس جمهور کلانتری و حجتی عازم خوزستان می شوند

با دستور رییس جمهور کلانتری و حجتی عازم خوزستان می شوند