مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 11:362018-01-22سياسي

امیر اسماعیلی با تعدادی از دانشجویان نخبه کشور دیدار و گفت وگو کرد


جلسه دوجانبه همکاری میان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و تعدادی از دانشجویان نخبه کشور با حضور امیر فرزاد اسماعیلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، جلسه دوجانبه همکاری میان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و تعدادی از دانشجویان نخبه کشور با حضور امیر فرزاد اسماعیلی در ستاد این قرارگاه برگزار شد.

این جلسه به منظور ایجاد ارتباط و همکاری مشترک میان دانشگاه و قرارگاه پدافند هوایی و استفاده از ظرفیت علمی نخبگان در صنایع دفاعی و امور فرهنگی برگزار شد.

اسماعیلی در این جلسه گفت: ایجاد کارگروه دفاعی تخصصی، علوم پایه و انسانی و دفاع مردمی از جمله محورهای این همکاری مشترک خواهد بود.

وی در جمع دانشجویان نخبه، اقدام آنها برای خدمت جهادی به کشور را کاری بزرگ دانست و گفت: شما خط مقدمی آمده اید و خط مقدمی باید فکر کنید و باید با سلاح علم به جنگ دشمن بروید.

امثال شما نخبگان در کشور کم نداریم ولی متاسفانه توجه لازم به این مسئله از سوی مسئولین نشده است و این نباید موجب شود که شما دست از وظیفه خود بردارید.

اسماعیلی با اشاره به اینکه قرارگاه پدافند هوایی تا کنون ارتباط نزدیکی با دانشگاه و دانشجویان داشته افزود: شما با حضور در این عرصه و انتخاب صف مجاهدان به قرارگاه پدافند هوایی کمک خواهید رساند که نتیجه آن کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر اسماعیلی با تعدادی از دانشجویان نخبه کشور دیدار و گفت وگو کرد

امیر اسماعیلی با تعدادی از دانشجویان نخبه کشور دیدار و گفت وگو کرد