مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 11:152018-01-22اقتصادي

گلایه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد از یک طرفه بودن نظام بانکی


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر این که نظام بانکی ما یک طرفه است، اظهار کرد: با توجه به این که در شرایط حاضر، سرمایه گذاران با موانع زیادی روبرو هستند، - آیا نگاه تسهیل گری در این زمینه وجود دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین ریاحی در جلسه مرکز پایش اشتغال و بیکاری استان که با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف اجرایی برگزار شد، افزود: نظام بانکی باید روش هایی را ایجاد کند تا سرمایه گذار را جذب کند.

وی افزود: اکنون بسیاری از کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی به دلیل معوقات بانکی پلمپ شده اند، بنابراین باید راهی برای استفاده از این بنگاه ها وجود داشته باشد .

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه فارغ التحصیلان دانشگاهی بااستعدادی در استان یزد داریم، اظهار کرد: مشکل موجود در این زمینه نداشتن مهارت این افراد است چرا که تجربه محیط کار واقعی را ندارند .

ریاحی با اشاره به این که ضرورت دارد تا فارغ التحصیلان، مهارتی شوند، تاکید کرد: کارورزی راهی موثر و فرصتی مناسب در این زمینه است چرا که کارورزی پیوند بین دانشگاه و محیط کار است .

وی دیگر مشکلات موجود را فرآیندهای اداری طولانی دانست و تصریح کرد: ما باید نظام تسهیل گری را ایجاد کرده و قوانین را پایش کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد از یک طرفه بودن نظام بانکی

گلایه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد از یک طرفه بودن نظام بانکی