مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 11:102018-01-22بين الملل

هشدار لاوروف نسبت به پیامدهای شکست برجام


شکست توافق هسته ای با ایران و دیگر توافق های بین المللی به طور اجتناب ناپذیر منجر به بروز بحران در امور بین الملل خواهد شد.

- وزیر امورخارجه روسیه هشدار داد: شکست توافق هسته ای با ایران و دیگر توافق های بین المللی به طور اجتناب ناپذیر منجر به بروز بحران در امور بین الملل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز یک شنبه در گفت وگو با با روزنامه کامرسانت تاکید کرد: برهم خوردن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) به عنوان یک توافق بین المللی بر سر برنامه هسته ای ایران و همچنین دیگر توافقات بین المللی به طور غیرقابل اجتناب بحران در امور بین الملل را در پی خواهد داشت.

لاوروف افزود: اگر توافق های بین المللی در موضوعات مختلف که توسط کشورهای پیشرو انجام می شود، از هم فرو بپاشند، شرایطی به وجود می آید که هرکس راه خود را می رود.

این بسیار تاسف برانگیز خواهد بود.

من فکر می کنم چنین وضعی چه درباره ایران، چه درباره سوریه و چه درباره دیگر کشورها مانند کره شمالی، یمن و لیبی غیرقابل قبول خواهد بود.

رییس جمهور آمریکا هفته گذشته همزمان با ادامه تعلیق تحریم های ایران در چارچوب برجام گفت، در صورتی که تغییرات مورد نظر وی در توافق هسته ای سال 2015 ایران و قدرت های جهانی حاصل نشود، از آن خارج خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار لاوروف نسبت به پیامدهای شکست برجام

هشدار لاوروف نسبت به پیامدهای شکست برجام