مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 10:562018-01-22بين الملل

اسپوتینک گزارش داد همه گاف ها و اقدامات جنجال برانگیز ترامپ در 12 ماه ریاست جمهوری


همزمان با پایان نخستین سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا، خبرگزاری اسپوتینک در مطلبی اقدام به انتشار فهرست گاف های جنجالی وی در 12 ماه اخیر پرداخت.

- همه گاف ها و اقدامات جنجال برانگیز ترامپ در 12 ماه ریاست جمهوری همزمان با پایان نخستین سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا، خبرگزاری اسپوتینک در مطلبی اقدام به انتشار فهرست گاف های جنجالی وی در 12 ماه اخیر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در روز 20 ژانویه 2017 به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهوری آمریکا رسما کار خود را آغاز کرد و هم اکنون با گذشت یکسال از آن روز، ریاست جمهوری دونالد ترامپ وارد دومین سال خود شده است.

یکسال نخست ریاست جمهوری دونالد ترامپ از شوخی های ناسالم وی با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گرفته تا توصیف خود به عنوان نبغه بسیار معقول ، پر از لحظات حماسی بوده است که پایگاه خبری اسپوتینک در زیر به آن می پردازد.

ژانویه 2017 از همان ابتدای امر کاملا مشخص بود که دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ دوران جالبی خواهد بود؛ به گونه ای که از همان آغاز کار طی ماه ژانویه 2017، بحث حجم جمعیت شرکت کننده در مراسم تحلیف رییس جمهور آمریکا داغ شد و دونالد ترامپ نخستین روز ریاست جمهوری خود را به انتقاد از رسانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپوتینک گزارش داد همه گاف ها و اقدامات جنجال برانگیز ترامپ در 12 ماه ریاست جمهوری

اسپوتینک گزارش داد همه گاف ها و اقدامات جنجال برانگیز ترامپ در 12 ماه ریاست جمهوری