مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 10:502018-01-22پزشكي

ریزگردها به مخاط دستگاه تنفسی آسیب جدی وارد می کند


مدیر سلامت محیط کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرد و غبار و ریزگردها به مخاط دستگاه تنفسی، حلق و حنجره آسیب جدی وارد می کند بطوریکه حتی فعالیت دستگاه تنفسی افراد سالم نیز در مواجهه با این گرد و غبارها دچار اختلال می شود.

- مدیر سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: ریزگردها به مخاط دستگاه تنفسی آسیب جدی وارد می کند مدیر سلامت محیط کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرد و غبار و ریزگردها به مخاط دستگاه تنفسی، حلق و حنجره آسیب جدی وارد می کند بطوریکه حتی فعالیت دستگاه تنفسی افراد سالم نیز در مواجهه با این گرد و غبارها دچار اختلال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا قلعه گلاب در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به پیامدهای ناشی از گرد و غبار و آلودگی هوا از قبیل تشدید بیماری های قلبی، تنفسی و حساسیت ها باید توصیه های بهداشتی در زمان وقوع این پدیده جدی گرفته شوند.

وی در خصوص راه های پیشگیری از تاثیر سوء ریزگردها به بدن در هنگام آلودگی هوا، اظهارکرد: شهروندان باید در هنگام بروز پدیده گرد و غبار از فعالیت در خارج از منزل اجتناب کرده و در صورت اجبار برای خروج از منزل از ماسک های مخصوص استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزگردها به مخاط دستگاه تنفسی آسیب جدی وارد می کند

ریزگردها به مخاط دستگاه تنفسی آسیب جدی وارد می کند