مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 10:502018-01-22اقتصادي

جولان آبمیوه های قاچاق در بازار/ پای چه کسانی درمیان است؟


" انواع آبمیوه های قاچاق و به ویژه آبمیوه هایی از کشورهای عربی در اکثر مراکز خرید جولان می دهند و ماه هاست پیگیری ها درباره وضعیت قاچاق انواع آبمیوه از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بی نتیجه مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درماه های گذشته اخباری مبنی بر کشف محموله های قاچاق آبمیوه منتشر شده و به طور مثال اعلام شد فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف مقادیری آبمیوه خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در خرم آباد خبر داده است؛ موضوعی که به نوع خود می تواند مهر تاییدی بر داستان قاچاق انواع نوشیدنی ها باشد.

حتی بدون این اخبار هم گذری در بازار، به خوبی گویای این است که انواع آبمیوه هایی که ممکن است حتی سلامت آنها مورد تردید باشد در بازار جولان می دهند.

بخش قابل توجهی از این نوشیدنی ها نیز متعلق به کشورهای عربی هستند.

این در حالی است که سازمان غذا و دارو به ایسنا گفته بود چندین سال است برای واردات هیچ نوشیدنی از کشورهای عربی به ویژه عربستان و امارات مجوز داده نشده است.

چه کسانی می توانند این حجم آبمیوه قاچاق وارد کنند؟سمیره صباح - معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا دارو - در توضیح بیشتر درباره واردات نوشیدنی های عربی که با نام های مختلفی از جمله الخلیج که منتسب به یکی از وابستگان آل سعود است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان آبمیوه های قاچاق در بازار/ پای چه کسانی درمیان است؟

جولان آبمیوه های قاچاق در بازار/ پای چه کسانی درمیان است؟