مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 10:152018-01-22اقتصادي

بررسی مفهوم PAIN TECH از نگاه مدیرعامل ایران کیش


هجوم نخبگان دانشگاهی و جوانان امروزی که هم زبانشان خوب است که احتمالا از دبستان و یا پیش ازآن خوانده اند و هم مسلط هستند به دانش روز و هم جسارت دارند و هم غم نان بزرگ ترها را ندارند، - در کنار دنیای بی نهایت کارهای انجام شده در آن سوی آب ها که بی نظیرند برای Benchmark و آنگاه شبیه سازی و افزون بر آن نوآوری های خاص این سرزمین، فضای غریب و در عین حال جذابی را در به ویژه یک سال و چند روز گذشته به وجود آورده است.

دلت می خواهد فراموش کنی مهاجرت گسترده همکلاسی هایت را با حضور این ها که البته نمی شود ولی همین هم بسیارغنیمت است اگرغنیمت بشناسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش" در یادداشتی به توضیح PAIN TECH پرداخت که در ادامه آمده است: آنچه ازاستارت آپ و فین تک می گوییم، مجموعه ای است از فعالیت هایی که شاید در سازمان های بزرگ و متوسط جا افتاده یا جرات انجام آن را به بهانه حجم ریسک غالب به آن ندارند و یا سرعت لازم را در انجام کار ندارند.

هرچه هست سرمایه گذاری پرخطر، خود بخش بزرگی از اقتصاد دنیا را فراگرفته است.

پای حرفشان که می نشینی به بهانه هایی همچون حجم مخاطرات، نشدن ها، موانع، نامشخص بودن ها، علی رغم سن جوان خودشان و کسب وکارشان کم خاطره بد ندارند، انگار که باید اجازه داد درد دل کنند، انگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مفهوم PAIN TECH از نگاه مدیرعامل ایران کیش

بررسی مفهوم PAIN TECH از نگاه مدیرعامل ایران کیش