مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 09:462018-01-22اقتصادي

تبادل 655 میلیون دلار کالا از مرز باشماق مریوان


مدیرکل گمرکات کردستان از تبادل 655 میلیون دلار کالا از مرز باشماق مریوان در طول 9 ماه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مریوان، بختیار رحمانی پور شامگاه یکشنبه در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مریوان که با حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری مریوان برگزار شد، اظهار کرد: برخلاف برخی باورهای غلط، مریوان شهر قاچاق خیز استان کردستان نیست و سالانه تبادلات خوبی از طریق مرز رسمی باشماق این شهرستان به اقلیم کردستان عراق صورت می گیرد.

مدیرکل گمرکات استان کردستان در ادامه میزان مبادلات کالا از مرز باشماق مریوان در طول 9 ماه نخست سال جاری را 655 میلیون دلار ذکر کرد.

وی افزود: میزان صادرات از مرز رسمی باشماق مریوان نسبت به طول مدت مشابه سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش را نشان می دهد و این امر نشان از اهمیت این مرز از سوی تجار و بازرگانان است.

رحمانی پور میزان واردات کالا از اقلیم کردستان عراق به ایران از طریق مرز رسمی باشماق مریوان در طول 9 ماه نخست امسال را 42 میلیون دلار عنوان کرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 145 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل گمرکات استان کردستان بیان کرد: در این 9 ماه گذشته سال جاری نیز میزان سه میلیارد و 115 میلیون دلار ترانزیت مقصد به سمت اقلیم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل 655 میلیون دلار کالا از مرز باشماق مریوان

تبادل 655 میلیون دلار کالا از مرز باشماق مریوان