مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 09:202018-01-22اجتماعي

اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 56 مدرسه شهری و روستایی سلماس


معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سلماس گفت:طرح مدارس مروج سلامت در 56 مدرسه شهری و روستایی سلماس با هدف ارتقای سلامت دانش آموزان در مدارس سطح این شهرستان اجرا می شود.

- تورج سلاطین تمر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اعلام خبر برگزاری طرح کشوری مدارس مروج سلامت در مدارس شهری و روستایی سلماس اظهار کرد: امروزه تامین سلامت مردم یکی از چالشهای عمده کشورها می باشد و تغییر در شیوه زندگی و نابودی محیط زیست همه انسانها را تحت تأثیر قرار داده است.

سلاطین تمر با اشاره به گسترش بیماری های غیرواگیر در جوامع بیان کرد: بسیاری از این بیماریها و اختلالات از طریق آموزش، ارتقاء سلامت و اقدام حمایتی قابل پیشگیری است و مدارس بهترین مکان آموزشی برای اجرای برنامه های بهداشتی در جامعه است .

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سلماس با اشاره اجرای این طرح در 56 مدرسه شهری و روستایی شهرستان تصریح کرد: هدف کلی اجرای این برنامه در 18مدرسه روستایی و 38 مدرسه شهری، استقرار مفاهیم و ارتقای سلامت دانش آموزان است که با اجرای ارکان هشت گانه مدارس مروج سلامت توسط مدیر وکارکنان مدارس، مشارکت دانش آموزان وهچنین نظارت ممیزی داخلی مدارس وممیزی کارشناسان مرکز بهداشت همراه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 56 مدرسه شهری و روستایی سلماس

اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 56 مدرسه شهری و روستایی سلماس