مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 08:062018-01-22اقتصادي

دکتر عبدالله گنجی حق را همیشه و ریاکارانه به مردم ندهیم


ملت احترام حقیقی می خواهند، اما همین عبارت حق با ملت است وقتی با هدف رأی آوری گفته شد، سامانه مدیریت کشور نیز بر اساس اقدامات ماندگار، پایدار و اثربخش تنظیم نمی شود.

- وارد بسیاری از بانک های کشور که می شوید در بهترین نقطه ای که مقابل چشم مراجعه کننده باشد این جمله نصب شده است که حق با مشتری است.

آیا این جمله واقعی است؟ مشتری چه حقی را می تواند آنجا اعمال کند؟ اگر قرار است طبق ضوابط یکطرفه حاکم که مشتری در تهیه آن هیچ نقشی نداشته، عمل شود، کدام حق با مشتری است؟ مشتری حتی حق ندارد بگوید چرا یک ربع است هیچ شماره ای خوانده نمی شود.

کارمند می تواند شما ر ا منتظر بگذارد و برود صبحانه، چای یا کارهای عقب مانده را انجام دهد و اگر اعتراض هم کنید، خواهد گفت هنوز شماره شما خوانده نشده است.

پس کدام حق با مشتری است؟ هم مردم مراجعه کننده و هم کارمند بانک می دانند که این جمله فاقد معناست و صرفاً انگاره ای را ترسیم می کند که برداشت مشترک از یک دروغ بیش نیست.

به حوزه دولت - ملت برگردیم.

ایرانیان بیش از 111 سال است ملت شده اند، یعنی مردم حاکم کشورند، همه حاکمان نیز آنان را ولی نعمت می دانند و به تعبیر حضرت امام، ملت ایران بهتر از مردم مدینه در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین(ع) هستند، اما چرا حاکمیت در مواجهه با مردم و آنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر عبدالله گنجی حق را همیشه و ریاکارانه به مردم ندهیم

دکتر عبدالله گنجی حق را همیشه و ریاکارانه به مردم ندهیم