مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 07:552018-01-22سياسي

حقوق اساتید دانشگاه نباید با حقوق های نجومی اشتباه گرفته شود


استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در رویکرد نمایندگان نباید حقوق اعضای هیات علمی با حقوق های نجومی اشتباه گرفته شود گفت: این حقوق نجومی نیست و بر پایه سال ها تلاش به اساتید تعلق می گیرد.

-    دکتر حسین درگاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در رابطه با تعیین سقف حقوق برای اعضای هیات علمی، گفت: معلوم نیست تصمیم نمایندگان در این زمینه به چه مساله ای معطوف بوده است.

وی اظهار کرد: اعضای هیات علمی در زمان استخدام پس از سال ها کار و تلاش و ترفیع از درجه مربی به استادیار،دانشیار، استاد و سپس استاد تمام ارتقا پیدا می کنند و با تولیدات مختلف آموزشی و پژوهشی به رتبه استاد پایه 30 و 35 دست پیدا می کنند و در نهایت بر پایه سن و تجربه به مرور افزایش حقوق پیدا می کنند و ضریب حقوقی به آن ها تعلق می گیرد و در نهایت 12 تا 15 میلیون حقوق می گیرند.

این استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در رویکرد بررسی بودجه نباید حقوق اعضای هیات علمی با حقوق های نجومی اشتباه گرفته شود، گفت: این حقوق نجومی نیست و بر پایه سال ها تلاش به اساتید تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: به طور مثال اگر من 25 سال سابقه کار دارم و بالای 5 میلیون تومان حقوق میگیرم، این حقوق از روز اول به من تعلق نگرفته و در طول مدت 25 سال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق اساتید دانشگاه نباید با حقوق های نجومی اشتباه گرفته شود

حقوق اساتید دانشگاه نباید با حقوق های نجومی اشتباه گرفته شود